Politica de livrare si retur

Timpul de livrare

Perioada de livrare poate sa varieze intre 2 si 5 zile lucrătoare in functie de disponbilitatea produsului. Cumpărătorul trebuie să accepte o posibilă prelungire a perioadei de livrare datorată întârzierilor provocate de producător sau a unor evenimente neprevăzute şi care nu depind de Go4Store, în conformitate cu Ordonanţa nr.21/1992, privind Protecţia Consumatorilor, cu modificările ulterioare. Bunurile livrate vor fi însoţite de factură, care serveşte ca document financiar, dar şi ca document privind garanţia, cu excepţia cazului în care se prevede altfel.

Cumpărătorului i se solicita adresa, datele de identificare, numar de telefon pentru livrare, la completarea comenzii.
Dacă bunurile dorite nu sunt disponibile sau în acest timp au apărut probleme privind efectuarea livrării, reprezentanţii Go4Store vor informa fără întârziere clienţii folosind datele de contact existente. Dacă bunurile nu sunt primite de client în timpul stabilit pentru livrare, şi nu a fost contactat de Go4Store, clientul ne poate contacta la 0730435496 sau prin e-mail la adresa contact@go4store

Transportul, ambalarea si termenii de plată

Bunurile cumpărate sunt trimise ambalate în mod corespunzător, iar plata se efectuează potrivit metodei alese de cumpărător. Pentru fiecare comandă, taxa de transport este indicată separat. Trebuie avut în vedere că taxa pentru transport este suportată de cumpărător.

Go4Store păstrează dreptul de proprietate asupra bunurilor până când preţul complet al bunurilor este plătit. Orice alte costuri legate de transport ce intervin între transportator şi client după ce bunurile au fost livrate de Go4Store vor fi achitate de cumpărător.

În situaţia în care clientul alege plata online, tranzacţia va fi procesată prin EuPlatesc.ro. Go4Store nu solicită şi nu stochează niciun fel de informaţii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale cumpărătorului. Aceste informaţii sunt strict confidenţiale şi sunt procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plată online.De asemenea, în cazul plăţilor online, Go4Store nu este/ nu poate fi facută responsabilă pentru orice alt cost suplimentar suportat de client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului acestuia, în situaţia în care moneda de emitere este alta decât RON. Responsabilitatea acestui fapt cade în sarcina clientului.

Modalităţi de livrare

Produsele comandate se livreaza oriunde in tara printr-o firma de curierat specializata . Comanda este livrata la adresa pe care ati indicat-o, in intervalul orar stabilit de comun acord cu curierul.

Nu se acceptă ridicarea bunurilor de către cumpărători de la sediile Go4Store.

LIVRĂRI INTERNAȚIONALE
Go4Store nu livreaza produse international!

Plata prin virament bancar se efectueaza in urma emiterii facturii proforme pe care o puteti solicita printr-un email la adresa contact@go4store

Plata prin card se realizeaza direct pe site, prin intermediul procesatorului de plati EuPlatesc.ro.

Go4Store nu percepe costuri aditionale in afara de cele mentionate mai sus!

Important! Plata prin virament bancar poate suporta costuri aditionale, acestea fiind suportate de client!

1.Dreptul de returnare a produselor

RETURNARE PRODUSE, IN VEDEREA RAMBURSARII (RENUNTAREA LA CUMPARARE DE CATRE PERSOANELE FIZICE):

  • TAXA RETUR: 20LEI (se efectueaza EXCLUSIV prin curier, NU prin posta)

Pentru a solicita returnarea unui produs (in termenul legal de 14 zile calendaristice de la primirea coletului), va rugam sa ne contactati telefonic sau completati formularul de returnare. Costurile de expediere si ramburs sunt suportate de catre cumparator..

Nu se trimit colete cu ramburs. Taxa de expediere catre noi o suporta clientul. Dreptul de renuntare la cumparare este valabil doar pentru clientii persoane fizice.

Conform OUG nr. 34/2014, renuntarea la cumparare se poate notifica in scris in termen de 14 zile calendaristice (termen in care se si expediaza produsul inapoi, dupa trimiterea notificarii).

Abuzul de orice fel duce la blocarea contului de client iar sistemul nu va va mai permite sa efectuati comenzi pe site-ul Go4Store.

Atentie! Produsele returnate trebuie sa fie intacte si curate, inclusiv ambalajele acestora (pentru care se foloseste ambalaj protector suplimentar, asa cum ati primit produsul ambalat). Daca produsele au fost deteriorate si nu mai pot fi comercializate, acestea pot fi reevaluate valoric.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Banii se returneaza in termenul legal de 14 zile.

In cazul in care clientul a beneficiat de Livrare Gratuita (costuri de livrare suportate de Go4Store), la returnarea banilor se va scadea contravaloarea livrarii din suma de returnat.

2. Procedura de retragere din contract

Consumatorul informeaza GO MAC SRL (Go4Store) cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail). Consumatorul are la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate GO MAC SRL (Go4Store) personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile calendaristice de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

3.Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

- Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise.

- Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa nu acceptati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Solicitarile de retur se transmit pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Va recomandam sa expediati produsele prin curier rapid.

4.Mentiune

In toate cazurile mentionate mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Produsele nu trebuie sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea acestora duce la refuzarea returului.

5.Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate (cutia nedeschisa), cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

a. Licente software;

b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);

c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire / igiena personala, casti);

d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);

e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

6. Limitarea responsabilitatii pentru alte site-uri, server, browser

Site-ul este gazduit de serverele unei terte firme. Societatea S.C. GO MAC SRL (Go4Store) nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari ale bazei de date, cum de asemenea nu va putea fi raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului ori pentru actualizarea produselor si a preturilor.

7. Reclamatii

Orice problema legata de livrarea produselor comandate o puteti adresa catre adresa de mail contact@go4store.ro

8. DECLINAREA RESPONSABILITATII

Exista posibilitatea unor diferente intre imaginea produsului prezentata pe site si produsul fizic, in sine, mai ales cu privire la nuanta culorii acestuia, a designului ori in ceea ce priveste accesoriile. Acestea nu afecteaza functionalitatea ori destinatia produsului.

9. Litigii si dispozitii finale

Orice alta problema legata de produsele si serviciile prezentate pe site se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator. In cazul in care nu s-a reusit solutionarea litigiului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata.

10. Informatii livrare si expediere

Plata se face ramburs, odata cu sosirea comenzii sau cu cardul.

Taxa de transport este afisata in pagina de comanda, inainte de finalizarea comenzii.

Livram in absolut orice localitate din tara, la tarifele din pagina “Informatii livrare”. Toate aceste preturi includ TVA.

Livrarea produselor comandate se face prin firma de curierat rapid Sameday in cel mai scurt timp (de regula 1-2 zile lucratoare) de la confirmarea telefonica a comenzii.